Доставка замовлень

Усі товари, що продаються на нашому сайті відправляються по Україні з допомогою кур’єрських служб доставки – Нова Пошта, чи Укрпошта, тощо. Вартість доставки розраховується згідно тарифів перевізника та залежить від обраного Вами на сторінці оформлення замовлення методо доставки.

Увага! Надання послуги доставки починається з моменту відправки товару. Якщо ви скасували замовлення після відправки товару, не прийшли за ним, відмовились або повернули отриманий товар продавцю, плата за доставку не повертається.

Зверніть увагу! Якщо доставка товару з післяплатою, Ви також сплачуєте комісію за переказ коштів згідно тарифів, що діють у відповідній службі доставки для замовлень:

  • УкрПошта - 10 грн + 2% від суми переказу;
  • Відділення Нова Пошта - 20 грн. + 2% від суми переказу;

Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази у відповідній службі доставки. Продавець не отримує та не повертає комісію за переказ коштів.

Термін зберігання посилки у відділеннях - 5 робочих днів.

За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

Термін доставки

В картці товару зазначається орієнтовний термін доставки, що підлягає уточненню після замовлення конкретного товару та вибору служби доставки.

Уточнений термін доставки можна дізнатись зателефонувавши менеджеру телефонами, що вказані на сайті

Отримання та огляд замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.

Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.

У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.