Наступна інформація обумовлює умови повернення та гарантії на товари, куплені в інтернет магазині waterrower.in.ua.
Усі умови гарантії діють у межах Закону України про захист прав споживачів та регулюються Законодавством України.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра або перевізника зобов'язаний перевірити працездатність, комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійний ремонт
При виникненні проблем у процесі експлуатації виробу звертайтеся виключно до уповноважених сервісних центрів виробників, котрі вказані в гарантійному талоні від виробника, або безпосередньо в наш магазин.
У термін гарантійного ремонту входить термін діагностики товару (від 1 до 4 днів) плюс термін ремонту (від 7 до 14 днів).
У разі відсутності у сервісному центрі ремонтних запчастин за погодженням з Покупцем термін гарантійного ремонту може бути продовжений до моменту надходження необхідних запчастин до сервісного центру.
У разі неможливості ремонту проводиться заміна виробу на такий самий або аналогічний. Операція із заміни виробу проводиться після обов'язкового тестування виробу у сервісному центрі.
* Переконливе прохання при зверненні до сервісного центру надавати виріб у повній комплектації. Це забезпечить коректне визначення несправності та заощадить Ваш час у разі потреби заміни виробу на новий.
Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
- виріб має сліди механічного пошкодження або стороннього втручання;
- порушені заводські пломби та відсутнє маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру або представником виробника;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі;
- неправильної установки й підключення виробу.